Müügitingimused
Veebipoe https://aeglanehetk.ee/pood (edaspidi Veebipood) omanik on Aeglane Hetk OÜ, (registrikood 14630408), asukohaga Tormikadaka, Kastna küla, Pärnu linn, Pärnumaa, 88106, Eesti. E-post: aeglanehetk@gmail.com, telefon +372 50 48226
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Ostja nõustub Veebipoest tellimuse kinnitamisega käesolevas tingimustes sätestatuga.
Veebipoest saab osta aeglastest hetkedest tulenevaid saadusi – meetooteid, taimeteesid, mesilasperesid, meisterdamiskomplekte ja muud aeglaste hetkedega seonduvat.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes . Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoe toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
Tellimuse vormistamine ja tasumine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed.
Isikuandmete ankeedi täitmise järel tuleb valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvame ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda pangaülekandega. Kui ostja on avaldanud soovi saada arvet, saadetakse arve ostjale makse laekumisel. Järeletulemisega kaupade puhul on ostjal võimalik tasuda ka kauba kättesaamisel sularahas.
Saadame e-postiga kinnituse tellimuse tegemisest ning kuvame kinnituse tellimuse vastu võtmisest ka veebilehel. Müügitehing loetakse sõlmituks ja leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Aeglane hetk OÜ arvelduskontole või sularahaga tasumisest.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui viie päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Veebipoest tellitud kaubad toimetame kohale ainult Eesti piires, muudesse riikidesse tarne osas võtke ühendust e-posti aadressil aeglanehetk@gmail.com.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügitehingust. Erandlikel juhtudel, kus kauba tarne võtab rohkem aega, võtame kliendiga viivitamatult ühendust. Veebipood ei vastuta postiteenuse viibimise eest.
Kliendil on ostu sooritamisel võimalik valida järgnevate tarneviiside vahel:
- Ise järeletulemine (anname Teile 1-3 tööpäeva jooksul märku kui kaup on valmis ja võite järele tulla)
- DPD kuller (reeglina 1-3 tööpäeva)
- DPD, Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaadid (reeglina 1-5 tööpäeva).
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes või toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Avatud pakendiga mesi tagastamisele ei kuulu. Kauba kasutamine mistahes viisil, mis teda rikub, kulutab või kahjustab, on enne tagastamist keelatud.
Kauba tagastamiseks palume esitada meile tagastamisavaldus aadressile aeglanehetk@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama e-kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile aeglanehetk@gmail.com.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, kui see oli tingitud asjaoludest, mida Veebipoel ei olnud võimalik mõjutada, sh tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood töötleb ostja isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja õigustatud huvi alusel. Veebipood edastab isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada ostetud kaupa. Saadame ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Veebipoele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Täpsem info isikuandmete töötlemise kohta on toodud meie privaatustingimustes.
Vaidluste lahendamine
Vastastikkused pretensioonid lahendatakse läbirääkimiste ja kokkuleppe teel.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.